Alates 2008. aastast on Saku Õlletehase ainuomanikuks globaalne õllehiid Carlsberg Group.
Carlsberg on Taani päritolu õlletootja. Carlsberg Grupi asutas 1847. aastal õllepruulija J. C. Jacobsen. J. C. Jacobsen oli tõeline renessansiajastu inimene, kes uskus kvaliteeti, teadustöösse ja kogukonna teenimisse ning jagas oma teadmisi teiste õllepruulijatega. Tema pilk oli suunatud tulevikku ja ta hindas pikaajalist kasvu rohkem kui lühiajalist kasumit.
Aastate jooksul on nendest väärtustest kasvanud välja meie eesmärk: pruulida parema tänase ja homse nimel. Kujutlusvõime ja värsked mõtted on meie DNA-sse sisse kirjutatud – alates pärmi puhastamise meetodist ja pH-skaala leiutamisest kuni pöördelise ja säästva Snap Packi pakendiuuenduseni.
Meie asutajate mõtteviis ja kustutamatu janu progressi järele on teinud meist selle, kes me oleme täna: üks maailma juhtivatest õllepruulijatest. Oleme ülemaailmne pruulikoda, mis toetub tugevatele kaubamärkidele. Meie portfellis on enam kui 140 kaubamärki alates põhilistest õllebrändidest kuni käsitöö- ja eriõllede ning alkoholivabade jookideni.
Mõned peavad eesmärgi leidmiseks kõvasti vaeva nägema. Meil on see alati olemas olnud.
Taotleme iga päev täiuslikkust.
Pruulime üha paremat õlut – õllebrände, mida nautida olulistel hetkedel ja mis inimesi liidavad.
Meid ei rahulda kiire kasu, kui saame selle asemel luua kõigi jaoks parema homse.
PRUULIME PAREMA TÄNASE JA HOMSE NIMEL
Meie eesmärk teeb meist selle, kes me oleme. See motiveerib ja innustab meid täitma oma eesmärke ja kohustusi ühiskonna ees.
Keskendume tänasele ja homsele
Tegutseme iga päev oma suure eesmärgi nimel – keskendume kaubamärkide ja pruulimiskunsti edendamisele, pakume klientidele põnevaid kvaliteetseid jooke, tugevdame oma identiteeti ja tunneme uhkust enda kui pruulijate üle, püüdes alati teha kõike veelgi paremini.
Muudame ühiskonda paremaks, muutes pruulimise jätkusuutlikumaks, ja kasutame teadussaavutusi, et leida uusi ja uuenduslikke lahendusi, millel on ühiskonnale positiivne mõju.
Igaüks meist – kus iganes maailmanurgas me Carlsbergis töötame – panustab oma igapäevase tegutsemisega meie ühisesse eesmärki.
Meil on eesmärk alati olemas olnud
Meie juured on meie pärandis ja asutajate mõtteviisis. Carlsbergi asutaja J. C. Jacobsen jättis maha pärandi, millel on siiani suur mõju sellele, kuidas meie ettevõtet praegu juhitakse. Ent see pole sugugi veel kõik. Jacobseni poeg Carl ja paljude meie kohalike kaubamärkide asutajad rikastavad omakorda Carlsbergi pärandit. Nende uuenduslik suhtumine, pruulimiskirg ja panustamine ühiskonda teevad meist selle, kes me täna oleme.
Me jagame oma asutajate pruulimiskirge ja nende kindlat otsust teha täna paremini ja hoolitseda homse eest. Kasutame oma asutajate mõtteviisi kaasaegsel moel. Maailm on nüüdseks teistsugune paik ning meie pruulikojad ja ühiskond seisavad silmitsi teistsuguste probleemidega, kui olid meie asutajate eluajal.
Tegutseme iga päev oma eesmärgi nimel
Meie üldeesmärk on aluseks kõigele, mida teeme: püüdleme oma tegevuses täiuslikkuse poole, keskendume alati teadusele, uuendustele ja klientide soovidele ning edendame jätkusuutlikumat pruulimist ja toetame samal ajal ühiskonda.
Käivitasime strateegia Accelerate SAIL 2024. aasta veebruaris, tuginedes eelmisele strateegiale SAIL’27 ja meie eesmärgile pruulida parema tänase ja homse nimel, samuti meie ambitsioonile olla turgudel kõige edukam, professionaalsem ja atraktiivsem pruulikoda.
Accelerate SAIL seisneb julge kasvu ja põneva tuleviku loomises ning veel tugevamaks ettevõtteks ja turuliidriks saamises ning ühiskonnas positiivseks jõuks olemises –, püüeldes samal ajal igal sammul täiuslikkuse poole.
Accelerate SAIL keskendub oma olemuselt viiele strateegilisele hoovale – portfell, geograafia, teostus, kultuur ja klienditeekonna rahastamine –, mille nimel oleme teinud selgeid strateegilisi valikuid, määratledes oma jõupingutuste suuna ja ressursside jaotuse. Meie strateegilised hoovad ja valikud on justkui lõimitud tegevuste kogum, mis tervikuna kasvatab ettevõtte väärtust aktsionäride silmis.
Meie põhilised prioriteedid on meie preemiumbrändide portfell, Beyond Beer kategooria ja kasvuturud Aasias, kus keskendume eriti Hiinale, Vietnamile ja Indiale. Samuti parandame pidevalt oma võimekust, äriprotsesse ja süsteeme.
Strateegiaga Accelerate SAIL tõstame oma pikaajalise orgaanilise kasvu eesmärgi 4–6 protsendini. Selle sihini jõudmiseks suurendame tulevatel aastatel äriinvesteeringuid.
Loodi Carlsberg
Brändi
Töötajat