Menüü

Carlsberg Grupp alustas 2024. aastat tugeva kasvuga

Saku Õlletehase emafirma Carlsberg Grupp alustas käesolevat aastat kõikide strateegiliste näitajate osas tugeva kasvuga – kontserni müügikäive kasvas 6,4%, ulatudes 17,1 miljardi Taani krooni ehk 2,29 miljardi euroni. Kogu grupi lõikes müüdud jookide maht kasvas 2%.

Carlsberg Grupi tegevjuhi Jacob Aarup-Anderseni sõnul näitas Grupp esimeses kvartalis tublit tulemust. „Alustasime aastat tugeva mahtude ja müügitulu kasvuga kõigis kolmes piirkonnas. Eriti rahul oleme oma preemiumklassi portfelli kasvu ning mahu ja müügitulu kasvuga Aasias – need kõik on meile olulised strateegilised kasvunäitajad. Esimese kvartali tulemused vastasid ootustele ja meie kogu aasta tuluprognoos jääb samaks,“ ütles Jacob Aarup-Andersen.

Carlsberg Grupi orgaaniline müügikäive kasvas aastatagusega võrreldes 6,4 protsenti ulatudes 17,1 miljardi Taani kroonini. Lääne-Euroopa turgude kasvunäitaja oli 5,1, Aasia turgudel 7,6 ning Kesk- ja Ida-Euroopa ning India turgudel 7,3 protsenti. 

Jookide müük liitrites – nii õlled kui muud joogid –kasvas aastatagusega võrreldes keskmiselt 2 protsenti. Lääne-Euroopa mahud kasvasid 0,2 protsenti, Aasias 3,1 protsenti ning Kesk-ja Ida-Euroopas ning Indias 2,2 protsenti.

Kokku oli preemiumklassi õlle mahu kasv 8 protsenti, kokteilijookide kategooria näitas üheprotsendilist langust ning alkoholivabade jookide müügimaht kaheprotsendilist kasvu.

Joogitootja peamistest brändidest kasvas Tuborgi müügimaht 8 protsenti, Carlsbergil 15 protsenti ning Grimbergenil 6 protsenti. 

Saku Õlletehas kuulub Carlsberg Gruppi alates 2008. aastast.